Yoga pentru slabire: exercitii pentru minte si corp

Yoga este o disciplina care isi are originile in lumea hindusa si este o combinatie a energiilor care reprezinta spiritul si corpul. Mare parte a exercitiilor Yoga implica tehnici de relaxare musculara, control al respiratiei si exercitii care iti activeaza tot felul de muschi. Yoga pentru slabire nu exista la originile practicii, dar vesticii au stiut sa separe exercitiile de restul procesului si astefel, astazi, avem o serie de exercitii care sunt foarte bune atat pentru slabit ca si pentru sanatate.

yoga pentru slabire: exercitii

Pe mine m-a atras cel mai mult faptul ca yoga pentru slabire implica prezenta. Cand alergi pe banda, cand participi la o clasa de aerobic sau tragi de fiare, mintea e de obicei libera si cateodata nici nu-ti dai seama  cand s-a terminat exercitiul. Ei, in Yoga, trebuie sa fii constient de fiecare miscare pe care o faci. Trebuie sa simti fiecare muschi care se intinde si trebuie sa inveti sa te joci cu energiile care te inconjoara. E o experienta care la inceput poate parea simpla sau banala dar care, in timp, te ajuta sa te relaxezi, iti arata ca mai intai trebuie sa ai grija de tine si  mai apoi de ceilalti si, pe langa toate acestea, iti ofera pace interioara si un corp de invidiat.



Exercitii Yoga pentru slabire

La noi in tara nu stiu nici o sala sau nici un instructor care sa ofere lectii sau cursuri (daca va numarati printre cititori, va rog sa lasati datele de contact sau link-ul in comentarii) asa ca am recurs la bilioteca universala: Youtube.

Yoga pentru incepatori

Pentru incepatori, va recomand video-ul de mai jos:

Exercitiul are undeva la 20 de minute si este special facut pentru cei care abia se acomodeaza cu practicile si cu technicile de respiratie. Tineti minte: nici un exercitiu nu trebuie fortat! Totul trebuie facut exact cum va simtiti comfortabil.



3 exercitii Yoga pentru slabire

Dupa ce v-ati obisnuit un pic cu pozitiile si cu tehnicile, puteti trece la urmatorul nivel: exercitii pentru slabire.

Chiar daca primul video vi s-a parut usor, nu va lasati pacaliti! Acesta are cam 1 ora si exercitiile sunt destul de solicitante. Mie mi-a luat in jur de 2 saptamani ca sa-l pot duce pana la capat (2, 3 runde de exercitii pe saptamana). Este destul de dificil la inceput, pentru ca aveam incheieturile si ligamentele destul de tepene, de aceea este recomandat sa o luati incet si cu grija. Dupa cateva runde, exercitiile vor incepe sa fie cat de cat mai naturale si veti vedea ca va veti simti mult mai bine.

Acest al doilea video va va pune complet la treaba! Sincer mie mi se pare destul de dificil si nu se compara cu nici o tura de aerobic sau alte tipuri de exercitii. Imi place ca exercitiile sunt facute cu grija si atentie pentru fiecare muschi, ceea ce te ajuta sa intelegi practica mult mai usor. E un exercitiu pentru minte si corp!

Si in final, a treia runda de Yoga pentru slabire! Acest video tine 1 ora si veti lucra absolut toti muschii, fie ca stii ca ii ai, fie ca nu. Mie una imi place la nebunie.

Tie care dintre aceste video-uri ti-a placut mai mult? Astept pararile voastre in comentarii.

Mira A. Author

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *