Program de Slabit: Metode Simple si Rapide

Tu ai un program de slabit? Ai o lista lipita de frigder cu meniul din fiecare zi care iti spune cate calorii trebuie sa consumi la fiecare masa? Daca da, atunci esti pe drumul cel bun! Specialistii spun ca inceputul unei diete este in bucatarie si in stilul in care mananci. Totusi, aceiasi specialisti spun ca sanatatea e castigata facand sport, asadar raspunsul e clar: un program de slabit eficient trebuie sa le combine pe amandoua.

Totusi, astazi vom vorbi mai putin despre cum sa combini dieta cu exercitiile si mai mult despre cum sa abordezi problema in mod destept. Astazi, avem pentru voi 10 metode simple care va vor ajuta sa eliminati 100 de calorii din dieta zilnica.

Ce? Doar 100 de calorii? Glumesti!! Da, pare putin cand te gandesti. Dar stiai ca trebuie sa faci intre 2000 si 3000 de pasi in ritm alert pentru a arde 100 de calorii? Drumul spre sanatate si un corp suplu incepe cu pasi mici asadar, hai sa vedem cum putem taia 100 de calorii fara prea mult efort.

Exercitii simple combinate cu un program de slabit eficient

O runda de exercitii pentru acasa

Avem pentru tine un set de exercitii care ard 100 de calorii la o runda de executare. Exercitiile sunt simple si pot fi facute oriunde, numai ca ar trebuie sa faci un pic de incalzire la inceput pentru a evita problemele.

1 runda e formata din urmatoarele exercitii:

  • 40 de sarituri (sau Jumping Jacks)

  • 30 de lovituri cu piciorul in fata (15 pentru un picior si 15 pentru celalalt)

  • 20 de genoflexiuni
  • 10 flotari

Chiar daca unele nu le poti face pana la capat (de ex flotarile) intotdeauna poti sa le faci pe jumate, asa ca nu te lasa! O jumatate de flotare e mai buna decat niciuna.

Daca vrei sa arzi mai multe calorii, repeta runda de cate ori poti. Incearca sa nu iei prea multe pauze.

Exercitii in viata de zi cu zi

program de slabit urcat scari

Te-ai gandit vreodata ca o simpla schimare din rutina zilnica te poate ajuta sa-ti impulsionezi programul de slabit? Hai sa vedem:

  • Nu ignora scarile – stiu, ai auzit-o de mii de ori dar parca liftul e mult mai imbietor. Ei bine, data viitoare cand iti va fi lene sa urci scarile, tine minte ca 15 minute de urcat scarile inseamna 140 de calorii mai putin.
  • Iti place sa mergi pe banda de alergare? Nimic mai gresit! – in primul rand se numeste banda de alergare pentru un motiv anume. In al doilea rand, intre 5 si 7 minute de alergare ard 100 de calorii – mergand, iti trebuie 14 minute.
  • Ai treaba in gradina? Nu o ignora! – Gradina este o sala foarte eficienta si n-ar trebui s-o lasam deoparte. Pe langa faptul ca arzi calorii, gradina iti va da si o groaza de legume sanatoase.
  • Iti place sa innoti? Atunci ar trebui sa o faci cat mai des! 12 minute de innot te scapa de 100 de calorii, dar nici un pasionat nu se poate opri la 12 minute, nu?
  • 30 de minute de dat cu aspiratorul sunt echivalentul a 100 de calorii consumate. Unde mai pui ca faci si o chestie utila!
  • Fa sport in aer liber! 15 minute de plimbat cu bicicleta, 30 de minute de jucat Frisbee sau 20 de minute de golf vor arde 100 de calorii. Ba mai mult, te vei simti bine si vei socializa!
  • 14 minute de dans sunt de asemenea eficiente.

Lista poate continua dar ideea de baza e sa te misti. Tot ce implica miscare (mai mult decat de obicei) duce la arderea de calorii suplimentare.

Program de slabit cu atentie la micile placeri alimentare

program de slabit atentie la calorii

Un program de slabit implica, de obicei, o serie de restrictii alimentare. Asta duce la mici placeri care par nevinovate dar care pot strica complet o dieta. Hai sa vedem despre ce e vorba:

  • Zaharul din cafea – ultimul lucru la care te-ai gandi ca ingrasa e cafeaua! Bineinteles, daca o preferi neagra, ai dreptate, nu ingrasa. Totusi, multi o beau cu extra frisca, zahar si tot felul de siropuri dulci. Asadar, daca preferi un frappuccino in fiecare dimineata, ar fi bine sa-l inlocuiesti pentru 100 de calorii in minus.
  • Chestii de sandvici – iti place un pic de maioneza in sandvici? Sau poate preferic ceva branza topita? Ei bine, ambele sunt bogate in calorii si grasimi si chiar o mica cantitate, consumata zilnic, poate avea influenta asupra cantarului.
  • Atentie la salata – iei pranzul in oras si comanzi o salata? Mai bine ti-ai potoli pofta si ai comanda 2 felii de pizza sau ceva similar. Salatele din restaurante sunt bogate in dressing-uri care au ulei si alte ingrediente bogate in grasimi pentru a le da gust. Ah, crutoanele si branza sunt de asemenea un plus de calorii.

Un program de slabit inteligent

program de slabit ceai in loc de cafea

In final, tot ce vreau sa spun este ca trebuie sa stii sa alegi. Programul de slabit nu trebuie sa contina doar carne fiarta si 2 salate pe zi! Poti sa te bucuri de viata si sa arati bine! Totul este sa faci alegerile potrivite. Iata cateva care te vor scoate din multe belele legate de greutate:

  • Iaurt simplu in loc de inghetata
  • Fructe in loc de dulciuri
  • Ciocolata neagra cu 70%+ cacao in loc de ciocolata cu crema
  • Alimente facute pe gratar in loc de prajeli
  • Legume fierte ca si garnitura
  • Apa in loc de sucuri carbogazoase
  • Alimente din cereale integrale in locul celor procesate

Lista e lunga si poate continua la nesfarsit. Totusi ideea e simpla: sanatatea si dieta noastra depind de micile alegeri pe care le facem zilnic.

E mai bine sa faci multi pasi marunti in directia corecta decat un salt mare doar ca sa dai inapoi”

Vechi proverb chinezesc

Mira A. Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *