Pranz Rapid cu Putine Calorii: Idei Usor de Aplicat in Practica

Acuma ca sarbatorile s-au cam gatat si a re-inceput rutina zilnica casa – birou, e cam greu sa gasesti timpul necesar sa mananci cum trebuie. Cu totii stim ca masa de pranz e foarte importanta dar cum faci sa gasesti un pranz rapid cu putine calorii? Si nu, covrigaria din colt nu e un raspuns satisacator!

De ce nu covrigi? Doar sunt buni si tin de foame. Ei bine situatia nu e chiar asa – in functie de ce are in el / pe el,  un covrig poate ajunge si la 500 de calorii per bucata. Si acu sa fim seriosi, chiar te saturi de la un covrig? Dupa 2, 3 ore deja simti ca ai manca si un porcusor mic si isteric.

Retete de pranz rapid cu putine calorii

Ca sa salvam porcusorii (aia mici si isterici) poti incerca cateva retete de pranz rapid cu putine calorii, cum sunt cele de mai jos.

Salata cu ton in stil Toscan

pranz rapid cu putine calorii - salata ton

E super buna si rezista chiar si cateva zile in frigider. Ai nevoie de:

  • 30 – 50g ton (am folosit la conserva);
  • 1 cutie de fasole albe mici (tot gen conserva);
  • cateva rosii cherry (5 pana la 10);
  • o bucata maricica de praz, taiata;
  • ulei de masline si suc de lamaie dupa gust;
  • sare si piper.

Amesteca toate ingredientele si condimenteaza dupa gust. Ca idee de impachetare pentru birou, poti sa faci un sandwich cu salata. Intr-o chifla sau lipie medie (de preferat din faina integrala), taiata in jumatate, pune cateva foi de salata verde si 1 lingura, 2 de salata (cat incape). Si gata, ai un pranz delicios, sanatos si plin de vitamine. Si ce-i mai important, cu putine calorii.
Valori nutritionale per portie: 253 calorii; 8 g grasime; 20 g carbohidrati; 31 g proteine; 6 g fibre; 453 mg sodiu; 451 mg potasiu.

Sandwich cu pui

pranz rapid cu putine calorii sandwich pui

Nu-ti place tonul? Nu-i problema, se rezolva cu pui! Sandwich-ul cu pui e o reteta numai buna pentru atunci cand iti ramane puiul gatit de pe o zi pe alta. Ba mai mult, daca ai un alt fel de friptura (de vita sau porc) se poate inlocui puiul. De ce ai nevoie:

  • cam o jumatate de cana de bucatele de carne de pui (o desfaci de pe os fasiute);
  • un sfert de cana de morcovi dati pe razatoare;
  • 2 linguri de sos pentru gratar (gasesti in toate supermarket-urile);
  • 2 linguri de sos light pentru salata;
  • 1 chifla mica pentru sandwich din grau dur;
  • 1 frunza de salata romana.

Amesteca puiul cu sosul pentru gratar si morcovii intr-un castron. Desfa chifla pentru sandwich in 2 parti si unge-le cu dressing-ul pentru salata dupa care aseaza artistic frunza de salata  pe una dintre jumatati. Adauga amestecul din castron si uneste totul cu a doua jumatate a chiflei. Ta-daaaa! Ai un sandwich sanatos si gustos in maxim 5 minute.

Valori nutritionale per portie:  324 calorii; 7 g grasime; 39 g carbohidrati; 26 g proteine; 4 g fibre; 657 mg sodiu; 488 mg potasiu.

Daca ti-au placut retetele noastre de pranz rapid cu putine calorii, iti recomandam si cateva idei sanoase si delicioase pentru cina.

Mira A. Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *