Mic dejun sanatos si delicios perfect pentru dieta

Multi specialisti considera ca un mic dejun sanatos este cea mai importanta masa a zilei, indiferent de faptul ca esti sau nu la cura de slabire. Romanii chiar au o zicala care spune cam asa “Micul dejun ia-l singur, pranzul imparte-l cu prientenii si cina cu dusmanii”.

Totusi, nu-ti inchipui ca poti sa mananci orice de dimineata! Conteaza foarte mult ce pui pe masa atunci cand mananci pentru prima data pe ziua respectiva. Un mic dejun bogat in grasimi si carbohidrati te va molesi si, pana pe la pranz, tot ce vei vrea sa faci va fi sa dormi.

Stiu ca atunci cand vine vorba de mancare majoritatea suntem in pana de idei si de aceea astazi, vom discuta despre un mic dejun sanatos, in 2 variante indedite. Aceste retete merg perfect cu orice cura de slabire (sanatoasa).

Mic dejun sanatos ce-ti aduce aminte de pizza

mic dejun sanatos - pizza

Pentru multi dintre noi, o felie sau 2 de pizza de dimineata sunt de ajuns. Totusi, cum nu putem manca pizza in fiecare zi (si chiar daca putem, n-ar trebui), avem o reteta simpla,  usoara si rapida pentru voi.

Ai nevoie doar de:

  • 2 felii de paine,
  • niste branza ricotta (low-fat)
  • cateva rosii cherry.

Tot ce trebuie sa faci este sa intinzi branza pe paine, sa adaugi cateva bucatele de rosii deasupra si poate sa stropesti totul cu 1 lingurita de ulei de masline. Condimenteaza totul cu sare si piper si bucura-te de gustul unui mic dejun fantastic!

Painea poate fi de orice fel atata timp cat de-a lungul zilei iti amintesti ca deja ai mancat 2 felii la micul dejun.

Pofta mare!

Burrito pentru un mic dejun sanatos

Chiar merge burrito la dieta? Ei bine si reteta asta este de fapt o varianta mai sanatoasa si mai putin calorica a bine-cunoscutului Burrito.

mic dejun sanatos - burrito

Asadar, vei avea nevoie de urmatoarele ingrediente:

  • 2 albusuri de ou (batute si prajite),
  • fasole neagra fiarta (vreun sfert de cana),
  • sos de salsa (2 linguri),
  • ceva branza data pe razatoare (cam vreo 2 linguri),
  • o foaie de tortilla ca sa aduni totul sub forma de burrito.

Condimenteaza dupa gust si placere.

Asadar ai o portie super delicioasa de proteine la prima ora a diminetii. Si daca nu v-ati trezit inca, probabil sosul de salsa va avea grija de asta 🙂

Ce zici? Iti plac retetele pentru un mic dejun sanatos? Daca mai stii si altele, nu ezita sa le imparti cu toata lumea! Te asteptam in comentarii sau pe Facebook.

Mira A. Author

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *