Exercitii Pilates: Pentru o viata lunga si sanatoasa

Daca acum cateva zile vorbeam de Yoga si cum ne pot ajuta aceste exercitii sa fim mai frumosi si mai sanatosi, azi vom discuta despre exercitii Pilates. Aceste exercitii pot fi facute foarte usor acasa, la birou, in parc, sau chiar la sala.

exercitii pilates

Pilates sunt exercitii similare cu exercitiile Yoga, insa se concentreaza pe zona centrala a corpului: abdomen, muschii din lateral ai abdomenului, partea inferioara a spatelui, coapsele si zona feselor. Toate aceste exercitii Pilates promoveaza dezvoltarea musculaturii, a fortei, a flexibilitatii si coordonarii. De asemenea, odata ce le faci regulat iti vei imbunatati echilibrul si postura.

Partea buna cand vine vorba de exercitii Pilates este ca exista a gama foarte larga de exercitii. Astazi vom prezenta cateva, dar daca vreti mai multe, putem sa facem un update acestui post. Ba mai mult, specialistii le recomanda atat pentru barbati cat si pentru femei.

ATENTIE: inainte sa incepem cu exercitiile, trebuie sa specificam ca Pilates este foarte benefic pentru spate si postura. Totusi, daca stii ca ai probleme cu spatele sau coloana, e bine sa discuti cu un medic inainte de a te apuca de exercitii Pilates.



 Exercitii Pilates pentru acasa

Pilates sunt exercitii simple care cer multa concentrare si care, chiar daca par usoare, cer foarte multa munca din partea noastra. La final va garantez ca va veti simti muschii arzand!

Exercitiu pentru incepatori


Aici sunt explicate tehnicile si cum trebuie facute exercitiile pentru a avea succes. Tot aici se explica faptul ca Pilates este conectat cu modul in care respiri. E foarte important sa stii cand sa expiri si cand sa inspiri iar de obicei timpii de exercitiu se numara dupa cum respiri.

De exemplu, atunci cand faci abdomene, e bine sa inspiri cand te indrepti si sa expiri cand activezi muschii.

Exercitiu de dificultate medie

Aici ai 40 de minute de exercitii insa e nevoie de un pic de incalzire mai intai. Aceasta runda de exercitii Pilates include runde pentru adbomen, fese, coapse, brate, si exercitii care activeaza tot corpul.

Atentie: nu te forta sa faci toate exercitiile din prima. Exercitiul este de dificultate medie si daca nu esti obisnuit/a, exista riscul sa faci mai mult rau decat bine.

Exercitiu de dificultate ridicata

Aici e bine sa ajungi abia dupa ce ai trecut de primele 2 tipuri de exercitii. E nevoie de muschi bine dezvoltati pentru a face aceste exercitii corect. Iar daca nu le faci corect, exista un risc mai ridicat de accidente sau intinderi musculare.


Echipament exercitii Pilates

Daca chiar vrei sa practici Pilates, atunci vei avea nevoie si de ceva echipament la un moment dat. Lista nu e lunga iar echipamentul de baza poate fi cumparat sub forma de kit. Pentru cei interesati, aici gasiti o oferta interesanta: Echipament Pilates

Echipament exercitii Pilates

Bineinteles, exista si alt tip de echimpament, dar kitul de baza contine saltea, o minge fitness si benzi pentru intidnere.

Exercitii Pilates la birou

Doar nu credeai ca scapi numai cu Pilates de facut acasa, nu? Exista cateva exercitii care se pot face foarte usor la birou si care te ajuta sa lucrezi la o postura mai buna. Pe langa asta, te relaxezi si vei fi mult mai productiv/a pentru ziua respectiva.

Nu sunt exercitii foarte dificile, insa vei simti diferenta cand nu vei mai fi super teapan/a cand te ridici din scaun. Ba mai mult, s-ar putea sa reduca si durerile de spate.

Cam atat pentru acum. Insa, daca vreti mai multe, facem un update. Pana atunci, tine minte: consecventa si rabdarea sunt cheia spre un corp bine definit! Nimic nu se intampla peste noapte!

Mira A. Author

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *