Exercitii pentru slabit – zona coapselor interioare

Sunt sigura ca ati observat ca indiferent de cate ore ati petrece la sala, gasimea adunata in zona interioara a coapselor pur si simplu nu vrea sa se dea batuta.

Asta se intampla din cauza faptului ca exercitiile cardio si cele de fitness nu se axeaza doar pe zona respectiva. Exercitiile pentru slabit in zona aceea sunt un pic mai greu de efectuat si cer mai multa concentrare dar nu ne confruntam cu o misiune imposibila, se poate!  In cele ce urmeaza va recomand cateva exercitii foarte eficiente pentru zona interioara a coapselor daca sunt efectuate corect. Veti sti ca le efactuati corect cand veti simti ca vi s-au activat muschii coapselor si ca zona interiora “arde”. Aveti grija la incheieturi, sa nu le fortati prea tare pentru ca astfel va veti alege cu dureri.

Puteti practica aceste exercitii oriunde doriti: la sala, acasa, in parc, etc. Va trebuie doar o saltea de fitness.

 

Exercitiul nr 1 - Incalzirea

Cea mai importanta parte a unui exercitiu efectuat corect este incalzirea. Trebuie sa va incalziti muschii pentru a va feri de accidente si pentru a pune ritmul cardiac in miscare. Astfel corpul dvs va fi pregatit pentru exercitiile ce vor urma.

Pentru incalzire puteti alerga pe loc timp de 2 minute, cu genunchii sus, cu piciorul ridicat la spate si alergare normala.

 

Exercitiul nr 2

 

Trebuie sa incercati sa tineti piciorul cat mai drept si varful intins. Daca nu puteti sa faceti cu piciorul drept, atunci indoiti la 90 de grade si faceti cercuri cat mai largi. Repetati de cate ori considerati necesar.

 

Exercitiul nr 3

 

Exercitiul consta in efectuarea de pasi laterali fara a va ridica complet in pozitie verticala. Imediat ce ati realizat un pas lateral la stanga, reveniti in pozitie semi-verticala si realizati pasul lateral la dreapta. Nu trebuie sa permiteti muschilor sa se relaxeze. Atentie si la pozitie: genunchii nu trebuie lasati in fata, ei trebuie sa stea neaparat in spatele degetelor de la picioare si spatele trebuie mentinut drept.

 

Exercitiul nr 4

In acest exercitiu trebuie sa efectuati fandari. Atentie iarasi la pozitie: genunchiul nu rebuie sa fie in fata degetelor de la picioare, spatele cat mai drept. In cazul in care acest exercitiu este prea usor pentru dvs, puteti face fandari scurte, cate 5 pentru fiecare picior. Altfel repetati fandarile normale de cate ori considerati necesar.

 

Exercitiul nr 5

 

Exercitiul nr 6

 

Exercitiul nr 7 – Intinderi

La fel de importanta ca incalzirea este intinderea si relaxarea muschilor la final de exercitiu. Astfel muschii vor fi eliberati de tensiunea acumulata in timpul exercitiului.

 

Mult spor si un corp cat mai tonifiat!