Exercitii pentru Slabit Rapid care pot fi facute Acasa [Exemple Video]

Cand vrei ca dieta sa dea rezultate mai rapide, un set de exercitii pentru slabit rapid reprezinta arma ta secreta. Fie ca vrei sa te pregatesti pentru plaja sau pur si simplu simti ca a venit timpul sa te dezbraci de stratul de grasime, aceste exercitii iti vor fi un aliat de nadejde.

Partea frumoasa e ca aceste exercitii nu dureaza mult. Sunt intense, insa programul de antrenament este scurt (max 10 sau 15 minute). Totusi, recomandarea specialistilor este sa faci o incalzire de cateva minute inainte sa te apuci.

Sfat important: Daca simti disconfort sau durere in timpul exercitiilor e bine sa te opresti si sa incerci altceva.

exercitii pentru slabit rapid

De ce exercitii pentru slabit rapid si nu cateva runde lungi de exercitii?

Pentru ca nu toti avem timpul necesar. Si, pentru ca specialistii spun ca nu avem nevoie de mult exercitiu zilnic, doar sa fie intens.

Exercitiile le poti face acasa sau in aer liber si de multe ori nu necesita mult echipament. E recomandat sa ai o saltea pentru fitness ca sa-ti protejezi spatele sau incheieturile. Ce e foarte fain, e faptul ca nu ai nevoie de instructor! Dupa primele runde ai sa inveti ordinea exercitiilor si tehnica si poti sa combini setul acesta de exercitii cu altele pe care le consideri interesante si eficiente pentru tine.

Asadar, lasa scuzele la o parte si fa-ti timp 10 minute pe zi pentru tine si corpul tau!

De ce exercitiile scurte si rapide sunt mai eficiente

Conform ceea ce stim, e nevoie de multa munca si dedicare pentru a slabi. De aceea, e normal sa ti se para ideea de exercitii pentru slabit rapid un pic ciudata. Totusi, noi studii arata ca nu e nevoie sa iti faci abonament de 4 ore pe zi la sala pentru a vedea rezultate – e nevoie doar sa pui sangele in miscare prin exercitii rapide si intense.


Demonstrat stiintific

Ideea ca exercitiile scurte dar intense are fi mai eficiente decat cele lungi si regulate, a aparut in 2006. In acest an, dr Gibala, psiholog la Universitatea McMaster din Ontario, a desfasurat un studiu (poti gasi detaliile aici) care demonstreaza faptul ca exercitiile de intensitate mare au beneficii chiar mai mari decat exercitiile moderate si regulate.

Astfel, cercetatorii au demonstrate ca 6 runde a cate 30 de secunde de pedalat in ritm foarte alert, separate de pauze scurte, duc la aceeasi dezvoltare musculara ca 90 sau chiar 120 de minute de mers cu bicicleta in ritm normal.

In suportul acestui studiu, vine un altul care sustine ca runde scurte de exercitii intense duc la slabire in zona taliei si a soldurilor cat si la reducerea presiunii sangelui.

Asadar, daca nu esti genul care sa petreaca ore intregi pe banda de alergare, nu-i nimic grav. Exista solutii pentru toti!

Mersul la sala poate fi descurajant

exercitii pentru slabit rapid

Ideea ca e nevoie sa muncesti ore la randul la sala, descurajeaza pe multi. Pana la urma, e greu sa-ti rezervi 2 sau 3 ore din timpul zilnic pentru a asuda din greu impreuna cu alti necunoscuti. Totusi, iti vei gasi cu siguranta 10 sau 15 minute sa faci niste exercitii fizice pentru slabit burta sau zona dorsala. Ba mai mult, le poti face oriunde si cu oricine doresti!

Alte motive pentru care multi decid sa renunte la sala:

  • In orele de varf e aglomerat si nu ai acces la toate aparatele cum ai vrea
  • Vara, aerul conditionat e obligatoriu insa e si destul de perioculos pentru sanatate
  • Aparatele sunt acoperite de transpiratia altora
  • Abonamentele sunt destul de scumpe
  • Angajatii nu sunt cum te-ai asteptat (prietenosi si gata sa tea jute)

Motivele de mai sus sunt destul de des intalnite si problemele sunt chiar reale. Asadar, unul dintre cele mai mar beneficii ale acestor exercitii de slabit rapid este faptul ca nu ai nevoie de sala sau echipamente. Poti sa le faci in casa, afara in gradina, in parc, pe plaja, sau in orice alta locatie doresti.

Iti reglezi apetitul

Cand faci exercitii lungi, care cer mult efort, la final realizezi ca esti rupt de foame. Reactia e absolut normala avand in vedere ca ai consumat o cantitate destul de mare de energie. Ba mai mult, exista riscul de a pica in capcana lui ‘Am muncit destul de mult azi, merit sa ma rasfat’.

Exact tipul acesta de gandire e responsabil de lipsa rezultatelor atunci cand lucrezi din greu! Din pacate, mesele bogate de dupa sala duc de obicei la faza de plaou sau mai rau, la crestere in greutate.

Exercitiile scurte dar intense sunt tocmai genul de exercitii de slabit rapid acasa pentru abdomen, fese, brate si picioare care te pot ajuta sa iti reglezi apetitul in timp ce ofera rezultate visible intr-o perioada destul de scurta de timp.

Rezultatele sunt mai rapide

exercitii pentru slabit rapid

In stransa relatie cu ce discutam mai devreme despre apetit, intensitatea exercitiilor e foarte importanta atunci cand vrei rezultate rapide. Majoritatea prefera dietele minune dar acestea sunt doar o forma de tortura moderna – nimic bun nu poate iesi cand te infometezi in mod voluntar!

Un set bine determinat de exercitii fizice pentru slabit acasa pentru femei si barbati va oferi rezultate in cam doua saptamani. Pe de alta parte, sesiunile lungi, cu exercitii moderate, vor oferi rezultate mult mai tarziu.

Asadar, daca te simti ca un hamster pe roata cand alergi minute in sir pe banda, iti recomandam o serie de exercitii de slabit acasa (imagini si video mai jos) care sunt dificile ca si intensitate insa nu dureaza mult.

Sfat important: Daca stii ca ai probleme de sanatate, discuta cu un medic inainte sa te apuci de lucru! Aceste exercitii iti vor pune inima in miscare destul de repede!

Exercitii pentru slabit rapid: exemple video

Cand vine vorba de exercitii de slabit rapid acasa, video-urile sunt metoda cea mai buna pentru ca sunt mult mai usor de urmat si de invatat. Lungimea seriilor de mai jos variaza de la 3 minute la 10 minute maxim, asadar oricine poate sa le include intr-un program incarcat.

Nu putem sa iti promitem miracole sau exercitii de slabit 1 kg pe zi, dar seriile de mai jos sunt mai mult decat eficiente cand vrei sa intri in forma si nu-ti place sa pierzi prea mult timp cu asta.

Exercitii de Slabit pentru Picioare si Abdomen

Daca iti place sa faci exercitii in aer liber, ia-ti salteaua si fugi in parc (sau in gradina daca te numeri printre norocosi)! Pentru eficienta maxima, e recomandat sa respecti numarul de repetari si intervalul de timp.

Exercitii Fizice pentru Slabit Burta

Chiar daca nu faci abdomene, acest exercitiu e destul de intens pentru a te ajuta cu colaceii. Unele miscari pot parea un pic ciudate, dar trebuie sa le faci corect. Ba mai mult, e recomandat sa te uiti cu atentie la video inainte sa te apuci de treaba pentru a fi sigura ca le faci corect.

Exercitiu simplu si intens

Daca nu poti sa tii minte diferite tipuri de exercitii, acesta este cel mai bun pentru tine. Nu faci decat un singur tip si nu ai nevoie decat de un stepper (care poate fi improvizat). Daca vrei un stepper dedicat, ai aici un exemplu bun.

Exercitiu super-intens pentru abdomen

Acest exercitiu este special creat pentru zona abdominala si lucreaza intens muschii. Asadar, daca respecti intervalele si nr de exercitii, vei vedea rezultate destul de rapid.

Sper ca v-am ajutat in drumul spre un corp tonifiat si frumos cu aceste exercitii. Bineinteles, daca vrei si alte exercitii pentru slabit rapid, avem si alte idei de exercitii ce pot fi facute acasa fara prea mult echipament.

Mira A. Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *