Exercitii pentru fese si coapse pentru un posterior de invidiat

De ce ai vrea sa faci exercitii pentru fese si coapse? Ei bine, daca deschizi TV-ul sau vreo revista, ai sa-ti dai seama ca un posterior bombat si bine definite e super-trendy acum. Si chiar de n-ar fi, cui nu-ii place un fund bine definit? Avand in vedere ca muschii feselor fac parte dintre cei mai puternici muschi din corp, sunt mult mai usor de antrenat si definit. Asadar, vei vedea rezultate destul de rapid.

Exercitii pentru fese si coapse

Asadar, hai sa vedem ce fel de exercitii pentru fese si coapse putem face. Exercitiile sunt simple, usoare si foarte eficiente. Dar, ca sa vezi rezultate, trebuie sa le practici constant, timp de cel putin 2 sau 3 saptamani.


Exercitii pentru fese si coapse pentru acasa

In video-ul de mai jos sunt 20 de minute de exercitii pe care le poti face acasa, langa un perete. Exercitiul e separat pe 3 runde care repeta aceeasi secventa de exercitii. Asadar, pana la ultima runde, vei fi invatat ordinea fara probleme.

Exercitii de intensitate diferita

Partea faina cu exercitiile de mai jos e ca antreneaza si inima in acelasi timp, arzand grasimi. Asadar, iti vei lucra fesele si vei si slabi in acelasi timp.

Program de 30 de zile de genoflexiuni

Daca ai genunchi buni si stii sa faci o genoflexiune asa cum trebuie, mai jos ai o serie de exercitii pentru o luna intreaga. In video, arunca o privire la cum sa faci genoflexiuni corect.

Programul e super simplu si consta in a face un anumit numar de genoflexiuni pe zi, timp de 30 de zile. Dupa ce se termina cele 30 de zile, admiram rezultatul si o luam de la capat daca e necesar.



Cam asa arata programul:

  • Ziua 1 – 50 genoflexiuni
  • Ziua 2 – 55 genoflexiuni
  • Ziua 3 – 60 genoflexiuni
  • Ziua 4 – PAUZA
  • Ziua 5 – 70 genoflexiuni
  • Ziua 6 – 75 genoflexiuni
  • Ziua 7 – 80 genoflexiuni
  • Ziua 8 – PAUZA
  • Ziua 9 – 100 genoflexiuni
  • Ziua 10 – 105 genoflexiuni
  • Ziua 11 – 110 genoflexiuni
  • Ziua 12 – PAUZA
  • Ziua 13 – 130 genoflexiuni
  • Ziua 14 – 135 genoflexiuni
  • Ziua 15 – 140 genoflexiuni
  • Ziua 16 – PAUZA
  • Ziua 17 – 150 genoflexiuni
  • Ziua 18 – 155 genoflexiuni
  • Ziua 19 – 160 genoflexiuni
  • Ziua 20 – PAUZA
  • Ziua 21 – 180 genoflexiuni
  • Ziua 22 – 185 genoflexiuni
  • Ziua 23 – 190 genoflexiuni
  • Ziua 24 – PAUZA
  • Ziua 25 – 220 genoflexiuni
  • Ziua 26 – 225 genoflexiuni
  • Ziua 27 – 230 genoflexiuni
  • Ziua 28 – PAUZA
  • Ziua 29 – 240 genoflexiuni
  • Ziua 30 – 250 genoflexiuni

Exercitiu pentru fese si alte grupe

Cand spun solduri, ma refer la grasimea care se aduna pe lateral si care se revarsa pese bata pantalonilor sau a fustelor. Si acest video e structurat pe cateva runde care repeta aceleasi exercitii.

  • Primul tip de exercitii are 20 de reprize -10 pentru fiecare picior in parte.
  • Al doilea tip de exercitii trebuie realizat in 10 reprize si e foarte usor de inteles cum se face. Tine minte doar sa tii spatele drept.
  • La al treielea exercitiu trebuie sa faci cate 10 reprize pentru fiecare picior in parte.  Acestea sunt cele care lucreaza foarte bine zona feselor asadar fii atenta sa le faci corect.
  • Al patrulea exercitiu lucreaza atat zona fesierilor cat si zona abdomenului. Cate 10 reprize pentru fiecare picior.
  • La fel si ultimul exercitiu lucreaza mai multe grupe de muschi cum ar fi bratele, talia, spatele si nu in cele din urma muchii  fesieri. 10 reprize si aici.

Dupa ce ai finalizat prima runda de exercitii pentru fese trebuie sa mai faci inca doua si abia apoi poti spune ca ai facut un exercitiu complet. Daca repeti acest exercitiu in fiecare zi, timp de 2 sau 3 luni vei vedea sigur rezultate.

Exercitii pentru fese si coapse de la vedete

Dupa cum spuneam, se pune mare accent acum pe un posterior bine definite, asa ca hai sa vedem cum fac vedetele. Astazi ne uitam la cum se antreneaza un model de la Victoria Secret – unele dintre cele mai apreciate femei de pe planeta din punct de vedere fizic.

Este normal ca la inceput sa nu poti respecta ritmul dar e important sa te stradui. Si, bineintles, daca poti, se recomanda sa faci mai multe runde. Un video ar trebui facut de cel putin 2 ori daca nu mai mult.

Mult spor(t)!

Mira A. Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *