Exercitii pentru definire – zona coapselor interioare

Sunt sigura ca ai observat ca, indiferent de cate ore ai petrece la sala, gasimea adunata in zona interioara a coapselor pur si simplu nu vrea sa se dea batuta. Asta se intampla din cauza faptului ca exercitiile cardio si cele de fitness nu sunt exercitii pentru definire, mai ales pentru zone atat de greu de accesat.

Exercitiile pentru slabit in zona coapselor sunt un pic mai dificile si cer mai multa concentrare dar nimic nu e imposibil, se poate!  In cele ce urmeaza iti recomand cateva exercitii pentru definire in zona interioara a coapselor care vor face minuni daca sunt efectuate corect. Vei sti ca le faci corect cand vei simti ca ti s-au activat muschii coapselor si ca zona interiora “arde”. Totusi, trebuie sa ai grija la incheieturi, sa nu le fortezi prea tare pentru ca astfel te vei alege cu dureri (altele fata de cele provocate de muschii lucrati).

Poti practica aceste exercitii oriunde vrei: la sala, acasa, in parc, etc. Iti trebuie doar o saltea de fitness sau o patura mai groasa care sa iti protejeze incheieturile de podea.

Runda #1 – Incalzirea

Cea mai importanta parte a unui exercitiu pentru definire (sau nu) este incalzirea. Trebuie sa iti incalzesti muschii pentru a te feri de accidente si pentru a pune inima in miscare. Astfel corpul tau va fi pregatit pentru exercitiile ce vor urma.

Pentru incalzire, poti alerga pe loc timp de 2 minute, cu genunchii sus, cu piciorul ridicat la spate si alergare normala.

Primul exercitiu pentru definire

Secretul aici e sa tii piciorul cat mai drept si varful intins. Daca nu poti cu piciorul drept (e nevoie de un pic de exercitiu pana se indreapta piciorul), atunci merge cu el la 90 de grade. Incearca sa faci cercuri cat mai largi si repeta de cate ori consideri necesar. Ideal e sa repeti pana simti ca fesa respectiva ia foc iar partea interioara a coapsei este complet lucrata.

Runda #2: fandari laterale

Exercitiul consta in efectuarea de fandari laterale (exact ca in liceu, la ora de gimnastica) fara a te ridica complet in pozitie verticala. Secretul e sa nu faci pauze si sa nu lasi muschiii sa se relaxeze. Atentie si la pozitie: genunchii nu trebuie lasati in fata, ei trebuie sa stea neaparat in spatele degetelor de la picioare si spatele trebuie mentinut drept.

Fandari simple

Dupa cum observi, fandarile sunt printre cele mai recomadate exercitii pentru definire in zona coapselor interioare. Atentie iarasi la pozitie: genunchiul nu trebuie sa fie in fata degetelor de la picioare si spatele cat mai drept. In cazul in care acest exercitiu este prea usor, poti face fandari scurte, cate 5 pentru fiecare picior (sunt exemplificate aproape de finalul video-ului).

Alte exercitii pentru definire

 

 

La fel de importanta ca incalzirea este intinderea si relaxarea muschilor la final de exercitiu. Astfel muschii vor fi eliberati de tensiunea acumulata in timpul exercitiului. Daca ti-au placut exemplele noastre si ai obtinut rezultate, asteptam parerea ta in comentarii!

Mult spor si un corp cat mai tonifiat!