Exercitii pentru Abdomen: Top 3 cele mai Recomandate de Specialisti [Exemple]

Astazi avem cateva exemple de exercitii pentru abdomen care s-au dovedit foarte eficiente de-a lungul timpului si care sunt recomandate de specialisti pentru eficienta lor.

Si nu, nu vom recomanda abdomenele in stilul clasic. De ce? 

Nu sunt recomandate pentru coloana – abdomenele facute incorect duc la probleme de sanatate a coloanei

Ba mai mult, a serie de abdomene in modul clasic nu arde destul de multe calorii pentru a indeparta stratul de grasime care iti ascunde muchii. Daca vrei sa afli mai multe despre ineficienta abdomenelor, iti recomandam sa citesti parerile specialistilor.

Exercitii pentru Abdomen – Exemple

Tine minte:

Chiar daca esti acasa sau la o prietena, nu trebuie sa uiti de incalzire. Fara sa-ti incalzesti muschii cum trebuie exita risc de accidente si nu cred ca vrei asta acum, la inceput de drum spre abdomenul perfect.


 #1: Roteste picioarele

exercitii abdomen

Stai culcata pe spate, tine mainile pe langa corp (e mai usor asa), ridica picioarele la 90 de grade si incepe sa le rotesti in sensul acelor de ceasornic (se poate si invers,  sensul de rotatie nu este atat de important). Rotirile trebuie sa fie largi, picioarele tale trebuie sa ajunga aproape jos si apoi sa le ridici din nou. Se recomanda 3 serii a cate 10 repetari cu pauza de maxim 10-15 secunde intre serii.

 

 

#2: Ridica picioarele

exercitii pentru abdomenLa fel ca la exercitiul precedent, stai culcata pe spate, mainile intinse pe langa corp si ridica picioarele in unghi de 45 de grade. Lasa picioarele jos, pastrandu-le drepte si intinse, pana ajungi aproape de podea, apoi ridica-le din nou la 45 de grade. Se recomanda 3 serii a cate 10 repetari cu pauza de maxim 10-15 secunde intre serii.

 

#3: Ridica si picioarele si capul

exercitii pentru abdomen

Tot din pozitia intins pe spate, ridica picioarele la 45 de grade si in acelasi timp ridica si capul de la sol. Mainile tine-le la ceafa, ca la exercitii pentru abdomen normale. Ridica capul spre stanga, in timp ce indoi genunchiul drept (celalalt picior ramane intins la 45 de grade). Repeta la fel pentru partea dreapta. Incearca sa faci 3 serii a cate 6 repetari.

 

Aparat pentru Abdomene

In cazul in care tii totusi la stilul clasic de abdomene, iti recomandam un aparat.

Tipul acesta de aparat te ajuta sa faci exercitii pentru abdomen in modul clasic, dar mai sigur. Atunci cand le faci in mod normal, poti sa-ti ranesti fie gatul fie spatele, fie amandoua daca nu ai o persoana care stie cum sa le faca corect langa tine.



Ce inseamna exercitii pentru abdomen facute gresit?

Foarte multe persoane isi incordeaza zona gatului cand fac abdomene si nu muschii abdominali si astfel ajung sa aiba dureri de gat si bineinteles ca in zona abdomenului nu vor vedea nici un rezultat.

Exercitiile care se fac cu acest aparat arata ca in imaginea de mai jos:

aparat exercitii abdomen

>> Vezi pretul pe Emag <<

Banca de Abdomene

Un alt echipament simplu si usor de folosit e banca de abdomene. Nu e scumpa si s-a dovedit foarte utila. Rezultatul, cu si fara banca, e cam acelasi, doar ca lucrezi mai mult timp la banca.

>> Vezi pretul pe Emag <<

 

 

Mira A. Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *