De unde ne luam proteinele?

prroteine de calitate

De multe ori in dieta ni se recomanda proteinele dar … foarte rar gasim si informatii de calitate cu privire la “de unde ne luam proteinele?”. Nutritionistii spun ca noi, femeile, ar trebui sa consumam in jur de 46 de grame de proteine daca ne situam intre 19 si 70 de ani iar domnii (in acelasi interval de varsta) ar trebui sa ne depaseasca cu aproximativ 10 grame.

Totusi, care sunt principalele surse de proteine de calitate?

1) Branza - este considerata una dintre cele mai importante surse de proteine. Alegeti-o intotdeauna pe cea mai tare.

2) Carnea de vita / vitel -  carnea de vita este foarte recomandata deoarece contine aproximativ 36 de grame de proteine in 100 de grame de carne

3) Soia - in 100 de grame de soia se gasesc aproximativ  40 de grame de proteine.

4) Semintele de dovleac si de pepene - semintele de dovleac se pare ca au 33 de grame de proteine la suta de grame iar cele de pepene au 28 pana la 31 grame de proteine

5) Carnea de pui, curcan, miel si porc - sunt considerate unele dintre cele mai bune surse de proteine deoarece au in jur de 30 de grame de proteine de calitate la 100 de grame de carne

6) Alunele (nu cele prajite) – au 23.7 grame de proteine la suta de grame.

Sursa: healthyfoodhouse.com