Cura de slabire iarna: cand afara ninge linistit

Iarna este un anotimp perfect pentru activitati in aer liber. Ba chiar mai mult, e anotimpul perfect pentru a-ti energiza cura de slabire! Cum asa? Ei bine, hai sa vedem ce beneficii aduce iarna pentru cura de slabire:

  • Afara e frig si corpul munceste mai mult sa mentina temperatura la un nivel mediu. Asta se traduce prin mai multe calorii arse doar cat scoti nasul afara.
  • Sunt o gramada de activitati pe care le poti face cu familia. De exemplu puteti iesi la patinoar, la sanius in parc sau la ski in weekend. Chiar si o runda de bulgareala sau ingerasii facuti in zapada te ajuta sa arzi calorii.
  • E mai amuzant sa iesi afara la joaca! Cand esti cu cei dragi nici nu-ti dai seama cand trece timpul. Cu siguranta vei arde mai multe calorii decat ai fi reusit sa arzi la sala!
  • Trebuie sa dai zapada – curatatul zapezii din jurul casei sau de pe masina sunt activitati pe care nu le practici in mod normal si care iti vor provoca metabolismul.
  • Plimbarile sunt mai intense – zapada si frigul iti pun muschii la treaba chiar si in timpul unei simple plimbari. Asadar, daca a nins mult in zona, nu sta in casa ci iesi la plimbare!

Sporturi de iarna numai bune la cura de slabire

Putem spune cu siguranta ca orice sport de iarna poate fi de ajutor prin faptul ca iti pune sangele in miscare si activeaza metabolismul. Totusi, care sunt cele care ard cele mai multe calori?

  • Datul cu sania (240 calorii in 30 de minute) – greu de crezut ca sportul copilariei noastre e de fapt un exercitiu aerobic nu? Dar hai s-o gandim asa: cand sania fuge la vale si tu esti responsabil/a de carmit ti se activeaza muschii abdomenului, ai picioarelor, ai bratelor si nivelul de adrenalina creste. Si asta numai la vale! La urcat deja gafai pana ajungi inapoi in varful dealului si simti cum fesierii si gambele ard. Asta da exercitiu aerobic care sa ajute cura de slabire!

cura de slabire iarna sanie

Super sanie pentru super distractie

  • Datul cu skiurile (240 calorii in 30 de minute) – e cam aceasi activitate ca la sanius avand in vedere ca implica datul la vale de pe un deal si urcatul inapoi in varf pentru inca o runda. Mentinerea echilibrului in timpul alunecarii la vale activeaza o serie de muschi in picioare, abdomen, spate si brate ceea ce face skiatul un super sport de iarna.
  • Patinatul (260 calorii in 30 de minute) – daca n-ai unde sa te dai cu sania sau cu skiurile, cu siguranta vei gasi o zona pentru patinat. O ora de dat pe gheata implica distractie si mult exercitiu pentru o serie de muschi.
  • Alergare usoara (pana la 300 de calorii in 30 de minute) – daca iti place sa faci miscare in aer liber, o alergare usoara prin zapada va fi cu siguranta o placere! Frigul si zapada iti vor ingreuna activitatea transformand-o intr-un veritabil exercitiu cardio care-ti va ajuta cura de slabire.

cura de slabire iarna alergare-1

Pantofi alergare Nike pentru toamna-iarna

Dupa cum vezi, iarna nu trebuie sa fie anotimpul in care ne dezvoltam colaceii stand in fata focului si admirand zapada din casa. Iarna e un anotimp extraodinar pentru jocuri, activitati in aer liber si multa, multa distractie!

Mira A. Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *