Cum sa fii motivat cand faci exercitii

exercitii

Ajungi acasa, esti rupt/a de oboseala, capul iti pocneste de atatea probleme cate ai avut de rezolvat la servici, ti-e foame si somn si ai undeva in coltul gandurilor un gand mic, mic care nu-ti da pace: sa ma duc la sala oare? (sa mai fac si azi exercitii?). Raspunsul e un “neeeeeaaaaaa, las pe alta data cand ma simt mai bine” si tup pe canapea in fata tv-ului sau de ce nu, direct in pat.

Totusi eu iti spun ca nu asta e raspunsul corect si iti aduc si 36 de argumente care sa te motiveze sa-ti misti funduletul si sa faci exercitii. Asadar, faci miscare pentru ca:

1. Imbunatateste starea de spirit 2. Imbunatateste abilitatea de a invata
3. Creste increderea in tine 4. Mentine creierul tanar
5. Iti mentii corpul tonifiat si gata de treaba 6. Iti imbunatatesti sanatatea mentala
7. Iti imbunatatesti sistemul imunitar 8. Reduce stresul
9. Ai sa te simti fericit/a dupa 10. Are efect anti-imbatranire mai ceva ca orice crema anti-rid
11. Iti imbunatateste tonusul pielii si culoarea 12. Ajuta la prevenirea infarcturilor
13. Ai sa dormi super bine dupa exercitiu 14. Iti mentii incheieturile la parametri maximi de functionare
15. Iti imbunatatesi musculatura 16. Atenueaza stresul produs de anxietate
17. Ascute memoria 18. Te ajuta sa tii dependentele sub control
19. Imbunatateste productivitatea 20. Impulsioneaza gandirea creativa
21. Ai sa arati mai bine 22. Ajuta la mentinerea concentrarii pe lucrurile importante
23. Imbunatateste obiceiurile alimentare 24. Creste longevitatea
25. Intareste oasele 26. Intareste inima
27. Previne raceala si imbunatateste postura 28. Imbunatateste nivelul de colesterol
29. Scade riscul de tensiune arteriala si diabet 30. Scade riscul aparitiei dementei
31. Reduce sentimentul de depresie 32. Creste nivelul de energie si rezistenta
33. Imbunatateste alimentarea cu oxigen 34. Ajuta sa mentii controlul asupra ta
35. Imbunatateste activitatea sexuala si satisfactia 36. Imbunatateste calitatea vietii

 

Ce zici sunt destule? Daca mai ai si alte motive pentru care sa te ridici de pe canapea si sa te apuci de treaba te rog sa le adaugi la lista. Mult spor(t)!

Mira A. Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *