5 alimente de care sa te feresti pentru rezultate rapide in dieta

Pentru ca abomenul tonifiat nu se lucreaza doar la sala ci si in bucatarie, azi avem pentru voi o lista de alimente de care sa te feresti daca vrei rezultate. Apropo, daca vrei sa stii ce fel de exercitii sa faci pentru un abdomen frumos, arunca o privire la recomandarea noastra de exercitii.

Ba mai mult, azi vorbim de alimente care nu influenteaza doar stratul de sunculita de pe abdomen, ci si cel de pe fese, coapse, brate, etc. Asadar, ia aminte si gandeste-te de 2 ori inainte sa mananci ceva din lista de mai jos!

alimente de care sa te feresti

Alimente de care sa te feresti, indiferent de anotimp

Carnea la Gratar

Asa-i ca aveai impresia ca daca pui ceva pe gratar e sanatos? Ei bine, chiar daca nu implica prajeala, carnea facuta pe gratar e in continuare carne. Ba mai mult, daca adaugi si sosuri special concepute pentru asemenea ocazie. nivelul de calorii creste exponential. Sosurile pentru gratar sunt absolut delicioase, dar trebuie sa le rezisti daca vrei rezultate!

De exemplu, o bucata medie de friptura la gratar (ceafa de porc de ex) poate contine pana la 1540 de calorii. Asa-i ca parca nu mai miroase asa bine?

Salatele cu maioneza



Sunt absolut delicioase si au gustul acela de maioneza bine facuta (poate chiar de casa)! Totusi, daca broccoli aluneca mai usor pe gat sau salata de vinete e mai delicioasa, nu inseamna ca are absoluta nevoie de maioneza.

O lingura de maioneza contine 57 de calorii, din care 76% sunt grasimi, 23% carbohidrati, si doar 1% proteine. Chiar vrei sa adaugi asta in salata?

Bauturi racoritoare

alimente-de-care-sa-te-feresti-bauturi

Sunt reci, delicioase, si poate au si un pic de alcool in ele dar sunt pe lista de alimente de care sa te feresti. Chiar daca barmanul cel dragut pune felli intregi de portocala in bauatura, nu inseamna ca nu-ti va afecta dieta. Bauturile de genul asta contin si alte elemente care te pot afecta, cum ar fi alcoolul sau zaharul. Ba mai mult, unele au frisca si bucatele de ciocolata deasupra.

Prajelile si mancarea de la fast-food sau covrigarii

Cu dezvoltarea mancarurilor prajite rapid intr-o baie de ulei, industria fast-food a ocupat fiecare coltisor de strada sau de mall. Asadar, cand ti-e foame de lesini si iesi sa-ti iei ceva de mancare, creierul e invadat de un amestec de mirosuri care-ti lasa gura apa. Si cand stomacul se strange de foame, te indrepti teleghidat catre cel mai apropiat fast-food si comanzi o portie imensa de cartofi prajiti cu strips de pui si o salata. Bineinteles, dupa ce mananci apare senzatia de vina si ca sa scapi de ea, gasesti o bucatica de ciocolata sau ceva dulce sa-ti mai ridice morarul.

Dar stiai ca un covrig amarat are 250+ calorii per 100g? Asta ca sa nu mai vorbim de cartofi pai sau pui prajit.

Mini snacks-uri intre mese

alimente de care sa te feresti - snacks

Cand simti ca ai roade ceva, incearca sa eviti pe cat posibil snacks-urile care contin in majoritate carbohidrati. Asta include: paine uscata, rondele de orez expandat, cereale uscate, crackers sarati si orice alt fel de biscuiti si biscuitei. Multi dintre voi veti ridica o spranceana dar e stiinta serioasa in spatele acestei afirmatii.

Carbohidratii consumati fara a-i amesteca cu alte elemente sunt transformati in zahar care este pompat direct in sange. Asta se traduce prin extra insulina pentru a absorbi noua cantitate de zahar care duce (ironic) la o cantitate scazuta de zahar in sange. Si asta se traduce prin foame. Deci mananci acum pentru a-ti fi foame peste 15 minute.

Asadar, e recomandat sa mananci combinatie de carbohidrati, cu grasimi sanatoase, si proteine.

Pentru moment ne oprim aici cu lista de alimente de care sa te feresti si iti recomandam fructe si legume care sunt sanatoase, au fibre si unele sunt chiar dulci!

Mira A. Author

Comments

    Laura C.

    (June 5, 2014 - 09:01)

    E greu să renunţi la dulciuri…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *