Alimente pentru Abdomen Plat: top 10 Recomandari de la Specialisti

Un abdomen plat se obtine in 2 pasi: exercitii pentru abdomen si alimentatie. Asadar, pe langa runda zilnica de exercitii (de la sala sau acasa), ce punem in farfurie e la fel de important. Specialistii ne recomanda o serie de alimente pentru abdomen plat si bine tonifiat iar noi am facut o lista usor de urmat pentru toti.

10 alimente pentru abdomen plat

Alimentele mentionate mai jos au un efect pozitiv asupra taliei deoarece contin apa si fibre, si aduc nutrienti importanti care sustin procesul de ardere al grasimilor si stimuleaza metabolismul.

alimente pentru abdomen plat

Castraveti

Bogate in apa (96%) si nutrienti, aceste legume de vara sunt perfecte pentru atunci cand vrei ceva proaspat si satios. Tocmai pentru ca sunt plini de apa, sunt si numarul 1 pe lista cu alimente pentru adbomen plat, dar daca simpli nu-ti plac, poti oricand sa-i integrezi in salate si alte retete delicioase.

Linte, naut, mazare, fasole alba

Toate aceste boabe au un continut nutritiv ridicat si sunt foarte satioase. De asemenea, sunt bogate in fier, ceea ce ajuta la mentinerea unui metabolism activ.

Banane

Bogate in potasiu si foarte eficiente in a pune metabolismul la lucru, bananele sunt foarte sanatoase si trebuie sa faca parte din lista cu alimente pentru abdomen plat! Sunt de asemenea si foarte bune pentru un boost de energie inainde de sala. Daca vrei sa afli mai multe despre ce sa mananci inainte de exercitii, avem un articol foart detaliat aici.

Seminte de chimen

La noi sunt folosite din buni strabuni pentru momentele in care te doare stomacul. De fapt chimenul este un digestiv puternic si ajuta la eliminarea balonarilor. Poate fi consumat in salate sau ca si condiment la diverse mancaruri.

Ardei iuti

De fapt toate condimentele iuti sunt recomandate. Daca nu ai probleme cu stomacul, capsaicina este una dintre cele mai recomandate ingrediente in cura de slabire. S-a dovedit ca cei care includ ardeii iuti in dieta nu mai au pofte atat de puternice si pot sa se tina de dieta mult mai usor. Asadar, incearca sa adaugi un pic de iute oriunde poti.

Sparanghel

Nu puteam sa omitem una dintre cele mai sanatoase legume de pe piata, nu? Acest aliment e plin de fibre ceea ce incetineste digestia si duce al o senzatie de satietate pentru mai mult timp. De asemenea, este plin de antioxidanti, asadar ajuta si la mentinerea tenului. Pe langa toate astea, sparanghelul ajuta la mentinerea une flore bacteriene sanatoase.

Iaurt simplu

Foarte sanatos pentru sanatatea cailor digestive si foarte bun la gust. Daca vrei neaparat sa il combini cu ceva, poti pune bucatele de fructe dulci, dar nu cumpara iaurt cu fructe din comert.

Ciocolata neagra (amaruie)

Ciocolata care contine peste 65% cacao si nu are alte umpluturi, este chiar recomandata in dieta. Bineinteles, atata timp cat tii portiile sub control (1 portie = max 4 patratele). Grasimile care se regasesc in ciocolata neagra sunt sanatoase si au un rol important in mentinerea unui abdomen plat.

Migdale 

Cu totii simtim nevoia sa rontaim ceva din cand in cand. Ei bine, o mana de migdale reprezinta gustarea perfecta pe timp de dieta! Ba mai mult, s-a demonstrat ca au un rol activ in mentinerea unui abdomen plat.

Ceaiul verde

Nu neaparat bun la gust dar foarte eficient in eliminarea toxinelor si a surprusului de apa din organism. De asemenea, este foarte bun in lupta cu inflamatiile, iti da energie si este foarte eficient in lupta cu kilogramele. Specialistii recomanda 5 cesti de ceai pe zi.

Ce sa nu mananci

Cum avem o lista cu alimente pentru abdomen plat, asa avem si o lista cu alimente care trebuie evitate cu orice pret. Asadar, daca vrei un abdomen frumos si tonifiat, nu trebuie sa consumi:

  • Bauturi alcoolice cu multe ingrediente (aici poti include si faimoasele cocktail-uri)
  • Bauturi sau alimente care contin zahar
  • Sucuri carbogazoase.
  • Mancare prajita
  • Fast-food sau produse de patiserie
  • Fructe si alimente care baloneaza (poti afla mai multe despre balonare aici)

 

Mira A. Author

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *