10 Exercitii eficiente: Cum sa arzi peste 300 de calorii intr-o ora

Tu stii cat inseamna 300 de calorii? Din pacate nu e fenomenal de mult cand pui totul pe hartie si faci un calcul simplu… de exemplu, pentru a da jos un kilogram de grasime, trebuie sa arzi in jurul a 7000 de calorii. Dezamagitor nu? Ei bine, nu chiar! Un set de exercitii eficiente te pot ajuta enorm in drumul spre un corp mai suplu si mai bine conturat.

Cu totii stim (sper) ca un corp frumos si sanatos se obtine doar prin munca sustinuta. Asadar, daca reusesti azi sa arzi 300 de calorii intr-o ora (in plus fata de cat arzi in mod normal), maine la fel, si poimaine la fel, in cam 2 saptamani vei reusi sa dai jos un kilogram de grasime. De asemenea, iti vei dezvolta musculatura, iti vei curata venele de grasime, si te vei simti mult mai bine.

Astazi vom face un mic tur al tuturor tipurilor de exercitii existente si le vom alege pe cele care ard in jur de 300 de calorii (sau peste) intr-o ora. Si nu vom vorbi doar de exercitii practicate la sala, includem si sporturi si activitati fizice care pot fi chiar placute. Hai sa vedem!


10 exercitii eficiente pentru a scadea in greutate

Inainte de a incepe, trebuie sa stii ca am luat in calcul o persoana normala, cu un nivel mediu de pregatire fizica si care cantareste in jur de 60 de Kg.

#1: Pilates

Exercitii eficiente pilates

Chiar daca exercitiile nu par intense de la distanta, 0 ora de Pilates te poate scapa de 345 de calorii. Daca te intereseaza, si vrei sa incerci acasa, avem un article despre Pilates acasa ce contine cateva secvente video cu exercitii foarte interesante, de dificultati diferite.

#2: Alergare

exercitii eficiente alergare

Cu totii stim ca alergatul e recomandat pentru o inima sanatoasa si cat mai putina grasime. Dar stiai ca 1 ora de alergare la o viteza de 8Km/h arde pana la 500 de calorii? Totusi, alergatul cand nu e facut corect poate duce la probleme cu incheieturile, picioarele, genunchii, si tot asa. Asadar, daca esti la inceput, avem cateva sfaturi utile pentru a te putea bucura cat mai mult de experienta.

#3: Bicicleta eliptica

exercitii eficiente bicicleta eliptica

E vorba de masinaria aia destul de mare pe care de obicei o gasesti mai in colt la sala. Partea buna e ca, fata de o bicicleta stationara, eliptica stimuleaza mai multi muschi si te ajuta mai bine (parerea mea). 1 ora de dat la pedale pe banda eliptica arde in jur de 300 de calorii (depinde de dificultate si viteza). Acum sunt si biciclete de genul pe care le poti lua acasa insa sunt destul de costisitoare daca mai tarziu vor deveni cuier.

#4: Drumetii

exercitii eficiente drumetii

Dupa cum am promis, vom discuta si activitati care sunt placute si nu au ca scop principal pierderea in greutate. Asadar, 1 ora de plimbat prin padure, inseamna 364 de calorii in minus. Cu cat terenul e mai abrupt si dificil, cu atat numarul de calorii pierdute e mai mare.

#5: Exercitii eficiente: Aerobic de intensitate mare

exercitii eficiente - aerobic

E tot aerobic insa exercitiile sunt mai rapide si cer mai mult de la muschii tai. Astfel, intr-o ora scapi de 443 de calorii.

#6: Datul cu rolele

exercitii eficiente datul cu rolele

Daca iti place, stii sigur ca e un exercitiu placut dar solicitant. Datul cu rolele iti sculpteaza fesele, coapsele si gambele si te ajuta sa mentii un abdomen plat. Deci, pe langa tura de placere (e un sport foarte social si fun), ai si beneficii secundare foarte misto. Intr-o ora de plimbare constanta, arzi pana la 455 de calorii – nu-i asa ca acu intelegi de ce nu-i bine sa le lasi sa prinda praf?

#7: Zumba

zumba - exercitii eficiente

Placere combinata cu exercitiu si un pic de dans – cine ar spune nu? Chiar daca nu esti mare fan al dansului in ritm de aerobic, 1 ora de Zumba arde in jur de 554 calorii. Ce zici, te mai gandesti?

#8: Alergatul pe scari

exercitii eficiente alergat pe scari

Lista de exercitii eficiente tocmai ce-a devenit mai intensa – alergatul pe scari e acel exercitiu pe care-l practici cand vrei sa avansezi in tipul de activitate fizica pe care-l practici. Pe langa faptul ca e un exercitiu intens care iti pune inima la incercari de nedescris, iti vei dezvolta musculatura picioarelor si a feselor in timp record. Totusi, nu e pentru cei care abia s-au hotarat sa se apuce de sport! Intr-o ora, vei arde in jur de 546 de calorii.

#9: Tenis

O activitate intensa si placuta care lucreaza muschii bratelor, ai picioarelor, si zona de mijloc. Este si un exercitiu cardio destul de bun si, partea cea mai buna e, ca poti sa-l practici cu prietenii. Deci, o ora de tenis, rade 485 de calorii din meniul zilnic.

#10: Saritul cu coarda

exercitii eficiente - saritul cu coarda

N-ai citita rau, jocul copilariei e un exercitiu foarte eficient atunci cand vine vorba de dat jos calorii. O ora de sarit coarda scade 716 calorii din suma totala. Daca ti se pare interesanta ideea, trage cu ochiul si la articolul nostru despre beneficiile saritului cu coarda la maturitate.

Mira A. Author

Comments

    Mihaela

    (December 16, 2016 - 16:15)

    Sunt foarte bune aceste exercitii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *